Ahad, 9 November 2008

Kisz@petanque gamez


Assalamualaikum...
Nama Saya Mohamad Christiadi Bin Mohamad Ariffin,
Mula Berjinak-jinak pada sukan petong ini pada bulan April 2008,
Pada mulanya saya tidak berminat untuk bermain sukan ini, kerana bagi saya sukan ini hanya untuk orang orang yg berumur sahaja, tapi jangkaan saya meleset kerana sukan ini juga semakin diminati oleh golongan muda dan kanak-kanak.


Saya mula bermain atas pelawaan encik Nordin & encik Aziz. Mula-mula hanya bermain sendiri2 sahaja di tepi, tapi lama kelamaan minat mulai timbul dan sekarang, hampir setiap petang saya bermain petong di taman millenium Bintulu bersama rakan rakan.Saya juga banyak berkenal-kenalan kepada pemain petong yg saya tidak pernah jumpa atau kenali sebelum ini.

Saya telahpun mengikuti tiga acara pertandingan petong iaitu, triple petong jemputan maksak,
BDA triple masters, dan Kuching Open Double.

2 ulasan:

tettyias berkata...

haiii.... seronok baca your blog tapi... mintak maaf ehhh mun kamek madah...kaler font boleh tukar sik... agak sakit mata membaca font merah berlatarbelakangkan hijau... Jangan marah ehhh... Daaa..

Unknown berkata...

salam, sekolah kamek baru jak nak menubuhkan kelab petanque thn tok. malang nya kamek kurang mahir dalam permainan tok walaupun pernah ikot cdak Angkasa dolok. If kitak sudi, boleh tolong datang ke sekolah berik sedikit tunjuk ajar kepada ahli kelab. Thanks