Ahad, 16 November 2008

sepanjang pembabitan saya dalam sukan petanque-2
















lama juga saya tidak muncul dalam blog ini...entah sejak kebelakangan ini saya rasa tidak selesa dengan pemainan saya.serba tidak menjadi...

Permainan Petong ini kadangkalanya memberi kepuasan dan ada kalanya kita merasa sedikit sedih bilamana pasukan kita gagal pada satu-satu perlawanan....sejak kebelakangan ini,saya rasa tidak focus dalam setiap perlawanan..Mujurlah ada kawan sepermainan yang faham situasi ini...sdr Christiadi banyak menasihati agar melupakan kekecewaan lalu...sekurang-kurangnya terubatlah sedikit kedukaan ini...

Sentubung oh sentubung........dua puteri masih tersenyum pada ku...............he he

Puteri Sentubung dan Puteri sejinjang...lah....
Kami berkesempatan melawat beberapa tempat seperti Serikin,Julau,Sri Aman,Kenowit dan Sibu Jaya....










nord

2 ulasan:

tettyias berkata...

Jangan sedih abang nordin... akan ada rezeki kitak urang kelak. At least kitak dah merasa top 2 dalam petanque KKB dolok kan... kelak kelak ada lagik lah ya... kamek team hornbill tok... slow and steady cuba terbang tinggi... blum merasa top 2 lagi... tapi insya Allah akan ada rezeki mek urang kelak. Yang penting, pengalaman dan rangkaian persahabatan yang kita perolehi dari setiap kejohanan... hmmm... tol sik? hehheh

myypetanque berkata...

ten kieu kerana nasihat dari anda...semoga kita gembira selalu..ada apa-apa untuk kita...ker...?