Jumaat, 7 November 2008

Lidah Pengarang

Asalamualikumwmhwbrktuh..serta salam sejahtera...

Tuan-tuan dan puan-puan yang dihormati sekalian,

Dengan kesempatan ini Saya Nordin bin Bakeri ingin merakamkan ribuan terima kasih kepada en.Mohd Christiadi kerana telah menghasilkan ruang blog ini bagi merakamkan segala certia serta pengalaman -pengalaman selama berkcimpung didalam sukan Petanque ini.
Dengan lahirnya blog "myy petanque" ini saya ingin mempelawa semua rakan-rakan sipemetong yang terdiri daripada kakitangan Petronas serta semua anak-anak syarikatnya yang berada di Miri dan Bintulu dan mungkin berada dimana sahaja untuk berkongsi cerita serta pengalaman masing-masing.
Segala cerita petanque didalam blog ini tidak mempunyai unsur-unsur fitnah serta bahan hasutan yang boleh membawa kepada sebarang tindakan undang-undang .
Sebarang cerita yang terkandung didalamnya adalah cerita benar dan sekiranya terdapat sebarang persamaan dalam bukti bergambar maka anggaplah ianya kebetulan sahaja dan tidak digalakkan untuk dijadikan sebarang bahan bukti bagi apa-apa juga tujuan.
Semoga dengan adanya blog ini dapat lah kita merapatkan hubungan siratulrahim dikalangan kita semua sambil mendapat ramai kawan dari seluruh pelusuk negara demi memajukan sukan petanque yang semakin diminati ramai ini.

akhir kata majulah sukan petanque untuk keceriaan anda..

"Makan Petanque,minum petanque,tidur petanque,bangun petanque"

amin...

lidah pengarang

1 ulasan:

Adrian berkata...

Thanks so much Denise for showing off my card. As always I have a good time with your challenges as they really get me thinking. Congrats to the other two ladies with such wonderful creations. logo design services